ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
در مواردی که امکان مرجوعی کالا توسط خریدار ممکن می باشد:
چنانچه کالای ارایه شده با اطلاعات درج شده در وب سایت مغایرت داشته باشد مشتری می تواند کالا را مرجوع نماید. موارد مورد نظر برای مثال عبارت است از:
مشکلات فنی / معیوب بودن کالا (کالاهای برقی حد اکثر تا ۴۸ ساعت)مغایرت مشخصات کالا با محصول ارسالی
ناقص بودن اجزاء کالا
کالای آسیب دیده
عدم اعمال تخفیف درصورت تخفیف دار بودن کالا هنگام خرید
آسیب فیزیکی کالا
اتمام مدت گارانتی / اشکال در مدت گارانتی برای کالاهای گارانتی دار،عدم وجود کارت گارانتی برای کالاهای دارای گارانتی
*پیش از ارسال کالا، حتما با بخش پشتیبانی یا از طریق تماس یا از طریق ارسال ایمیل هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
*برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما کد محصول و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
*در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و برچسب فروشگاه روی کالا باشد.
توجه: درصورت هریک از موارد فوق خریدار می تواند تا ۴۸ ساعت نسبت به مرجوع نمودن کالا اقدام نماید.